• 23-07-2019, 13:44:59
    #1
    25-26-27-28 Temmuz tarihlerinde zeytinlide yapılacak bizimfeste katılmayı düşünenler var mı?
  • 23-07-2019, 13:47:21
    #2
    Ortalık festten geçilmez oldu.
    Eyyy Rock'n Roll sen nelere kadirsin ya.
  • 23-07-2019, 13:47:46
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Cok avel gidiyor gerek yok
  • 23-07-2019, 13:59:48
    #4
    28'den sonra başlayacak olan ZRF'ye katılacağım ben, her yıl geliyorum. Sanırım bu sene iki festival birleşiyor, önceden haberim olsaydı her ikisine de katılırdım.

    ZRF: 28-29-30-31-01
  • 23-07-2019, 16:54:08
    #5
    Edremitteyim bir sıkıntın olursa ulaş fakat edremitli oldugum halde kendim gitmiyorum beş para etmez hapçısı otçusu orda olacak



    SkyGhostAir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    28'den sonra başlayacak olan ZRF'ye katılacağım ben, her yıl geliyorum. Sanırım bu sene iki festival birleşiyor, önceden haberim olsaydı her ikisine de katılırdım.

    ZRF: 28-29-30-31-01
    ZRF agustosda oluyor bizimfest bu hafta
  • 23-07-2019, 17:24:02
    #6
    Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Edremitteyim bir sıkıntın olursa ulaş fakat edremitli oldugum halde kendim gitmiyorum beş para etmez hapçısı otçusu orda olacak

    ZRF agustosda oluyor bizimfest bu hafta
    Hımm hangi ay olduğuna dikkat etmemişim gitmediğim için.

    Bende Edremit'liyim. Sen festivale gitmediğin için ön yargı yapmışsın bence, o bahsettiğin hapçı otçu tayfanın çoğu yerel halktan ve bütçesi kısıtlı olduğu için bilet alamayıp kapı dışında eğlenmeye çalışanlar. Bütün olayların dışarıda olmasının sebebi bu aslında. Ben bir çok yere gidiyorum, en son geçtiğimiz haftalarda Kuşadası Gençlik Festivaline katılmıştım, içerisi gayet iyiyken dışarıda Suriyeli'ler ile roman çocukları su fiyatı yüzünden kavga ediyorlardı.
  • 23-07-2019, 18:09:24
    #7
    Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Edremitteyim bir sıkıntın olursa ulaş fakat edremitli oldugum halde kendim gitmiyorum beş para etmez hapçısı otçusu orda olacak





    ZRF agustosda oluyor bizimfest bu hafta
    SkyGhostAir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hımm hangi ay olduğuna dikkat etmemişim gitmediğim için.

    Bende Edremit'liyim. Sen festivale gitmediğin için ön yargı yapmışsın bence, o bahsettiğin hapçı otçu tayfanın çoğu yerel halktan ve bütçesi kısıtlı olduğu için bilet alamayıp kapı dışında eğlenmeye çalışanlar. Bütün olayların dışarıda olmasının sebebi bu aslında. Ben bir çok yere gidiyorum, en son geçtiğimiz haftalarda Kuşadası Gençlik Festivaline katılmıştım, içerisi gayet iyiyken dışarıda Suriyeli'ler ile roman çocukları su fiyatı yüzünden kavga ediyorlardı.
    Ben de şu an akçaydayım, güzel bir r10 ekibi kurabilirsek katılım sağlayabilirim diye düşündüm 😊
  • 23-07-2019, 18:12:52
    #8
    Üyeliği durduruldu
    EmreBudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortalık festten geçilmez oldu.
    Eyyy Rock'n Roll sen nelere kadirsin ya.
    insanlara rahat sevişme ortamı sunuluyor.
    Oteller almıyor, yolda görsen linç yiyorsun. Yani insanlar da böyle yapıyor artık
  • 23-07-2019, 19:29:36
    #9
    SkyGhostAir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hımm hangi ay olduğuna dikkat etmemişim gitmediğim için.

    Bende Edremit'liyim. Sen festivale gitmediğin için ön yargı yapmışsın bence, o bahsettiğin hapçı otçu tayfanın çoğu yerel halktan ve bütçesi kısıtlı olduğu için bilet alamayıp kapı dışında eğlenmeye çalışanlar. Bütün olayların dışarıda olmasının sebebi bu aslında. Ben bir çok yere gidiyorum, en son geçtiğimiz haftalarda Kuşadası Gençlik Festivaline katılmıştım, içerisi gayet iyiyken dışarıda Suriyeli'ler ile roman çocukları su fiyatı yüzünden kavga ediyorlardı.
    hocam her festivalde biri ölüyor nedense buna anlam veremedim