Bizimfeste katılmayı düşünenler var mı?
10
●403
- 23-07-2019, 13:59:4828'den sonra başlayacak olan ZRF'ye katılacağım ben, her yıl geliyorum. Sanırım bu sene iki festival birleşiyor, önceden haberim olsaydı her ikisine de katılırdım.
ZRF: 28-29-30-31-01 - 23-07-2019, 16:54:08Edremitteyim bir sıkıntın olursa ulaş fakat edremitli oldugum halde kendim gitmiyorum beş para etmez hapçısı otçusu orda olacak

ZRF agustosda oluyor bizimfest bu haftaSkyGhostAir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-07-2019, 17:24:02Hımm hangi ay olduğuna dikkat etmemişim gitmediğim için.Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende Edremit'liyim. Sen festivale gitmediğin için ön yargı yapmışsın bence, o bahsettiğin hapçı otçu tayfanın çoğu yerel halktan ve bütçesi kısıtlı olduğu için bilet alamayıp kapı dışında eğlenmeye çalışanlar. Bütün olayların dışarıda olmasının sebebi bu aslında. Ben bir çok yere gidiyorum, en son geçtiğimiz haftalarda Kuşadası Gençlik Festivaline katılmıştım, içerisi gayet iyiyken dışarıda Suriyeli'ler ile roman çocukları su fiyatı yüzünden kavga ediyorlardı. - 23-07-2019, 18:09:24Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBen de şu an akçaydayım, güzel bir r10 ekibi kurabilirsek katılım sağlayabilirim diye düşündüm 😊SkyGhostAir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-07-2019, 18:12:52Üyeliği durdurulduinsanlara rahat sevişme ortamı sunuluyor.EmreBudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oteller almıyor, yolda görsen linç yiyorsun. Yani insanlar da böyle yapıyor artık - 23-07-2019, 19:29:36hocam her festivalde biri ölüyor nedense buna anlam veremedimSkyGhostAir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
