Edremitteyim bir sıkıntın olursa ulaş fakat edremitli oldugum halde kendim gitmiyorum beş para etmez hapçısı otçusu orda olacak

ZRF agustosda oluyor bizimfest bu hafta
Hımm hangi ay olduğuna dikkat etmemişim gitmediğim için.
Bende Edremit'liyim. Sen festivale gitmediğin için ön yargı yapmışsın bence, o bahsettiğin hapçı otçu tayfanın çoğu yerel halktan ve bütçesi kısıtlı olduğu için bilet alamayıp kapı dışında eğlenmeye çalışanlar. Bütün olayların dışarıda olmasının sebebi bu aslında. Ben bir çok yere gidiyorum, en son geçtiğimiz haftalarda Kuşadası Gençlik Festivaline katılmıştım, içerisi gayet iyiyken dışarıda Suriyeli'ler ile roman çocukları su fiyatı yüzünden kavga ediyorlardı.
Ben de şu an akçaydayım, güzel bir r10 ekibi kurabilirsek katılım sağlayabilirim diye düşündüm 😊