Hımm hangi ay olduğuna dikkat etmemişim gitmediğim için.
Bende Edremit'liyim. Sen festivale gitmediğin için ön yargı yapmışsın bence, o bahsettiğin hapçı otçu tayfanın çoğu yerel halktan ve bütçesi kısıtlı olduğu için bilet alamayıp kapı dışında eğlenmeye çalışanlar. Bütün olayların dışarıda olmasının sebebi bu aslında. Ben bir çok yere gidiyorum, en son geçtiğimiz haftalarda Kuşadası Gençlik Festivaline katılmıştım, içerisi gayet iyiyken dışarıda Suriyeli'ler ile roman çocukları su fiyatı yüzünden kavga ediyorlardı.
hocam her festivalde biri ölüyor nedense buna anlam veremedim