• 08-07-2019, 23:42:24
    #1
    Detaylarını tam olarak yazıyorum arkadaşlar. Ciddi alıcı olursa da mesaj atabilir:

    + iPhone 6 ve 16 GB dahili hafızalı
    + Kutusu var.
    + Kutusu içerisindeki sim kart çıkarma aparatı kaybolmuş.
    + Garantisi yok.
    + Telefon sadece 1 kez düşürülmüş sağ üst köşe kısmında (ekranda değil) hafif çizik var. Rahatsız edici bir şey değil en dış köşe kısmında.
    + Telefonun ekranı değiştirilmiş (Orjinal ekran pahalı olduğu için ekranı orjinal değil ama sorunsuz)
    + Sarj aleti de kaybolduğu için yenisi alınmış (Sarj aleti de orjinal değil)
    + Bir de kulaklığı biraz eskimiş.

    Dokunmatik ekranda ve telefonda herhangi bir sıkıntı yok yine aynı şekilde kamerası vs. de sorunsuz çalışıyor.

    Sizce ne kadar eder bu telefon?
  • 08-07-2019, 23:45:27
    #2
    1000 tl etmez, 900 liraya sıfır iphone 5 alırım daha iyi
  • 08-07-2019, 23:47:00
    #3
    telefoncuların biçtiği fiyat 600-700 lira arasında olabilir bence bu fiyat aralığında satın almak istiyen olursa direk verin hocam
  • 08-07-2019, 23:47:24
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Kendi vereceğim şahsi fiyatı söyleyelim 400 can çatlasın 450 veriririm hocam belasını bulmuş zaten cihaz.
  • 08-07-2019, 23:48:24
    #5
    Bende de var. Telefoncu bir arkadaşıma 750 TL teklif etmiş, arkadaşım telefoncuya vermek yerine bana 750 ye verdi. Telefoncu da 750 TL'den alsa en az 1000 TL'ye satardı.

    900-1200 TL arası satabilirsin. Letgo'ya yüksekten 1200'den falan koy bir dene şansını.

    İphone 5 zaten öldü. Şuan iphone 6 önemli.
  • 08-07-2019, 23:53:17
    #6
    Üyeliği durduruldu
    endeline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de var. Telefoncu bir arkadaşıma 750 TL teklif etmiş, arkadaşım telefoncuya vermek yerine bana 750 ye verdi. Telefoncu da 750 TL'den alsa en az 1000 TL'ye satardı.

    900-1200 TL arası satabilirsin. Letgo'ya yüksekten 1200'den falan koy bir dene şansını.

    İphone 5 zaten öldü. Şuan iphone 6 önemli.
    Hocam naptın, alan insanı da düşünmek gerekiyor.Ekran paneli orjinal değil.Cihazın büyük ihtimal bataryası da stabil değil.Pupa ekranı 600 TL ye değişiyor. Temiz olsa dediğin gibi ekran orjinal olmadıgı gibi o ekranda kırılmış/çizik var yine.
  • 09-07-2019, 00:00:00
    #7
    Bugun aynı özelliklerde bir iPhone satmak istedim. 500 tl zor verdiler.
  • 09-07-2019, 00:04:13
    #8
    Ben şu anda iphone 5s kullanıyorum. Baya eski telefon yakında 7 plus vs alacağım. 2020'de whatsapp 5s ve altına girişi yasaklayacak eski telefonları piyasan kaldırmak için. Uygun fiyatlı telefon arayanların tercihi 6 olacak o yüzden illaki alıcısı çıkar. Benim gözümde fiyatı garantisi bittiği için 500-750 bareminde bir şey diyebilirim.
    Edit: garantisi bitmese güzele okuturdun.
  • 09-07-2019, 00:05:00
    #9
    Solutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam naptın, alan insanı da düşünmek gerekiyor.Ekran paneli orjinal değil.Cihazın büyük ihtimal bataryası da stabil değil.Pupa ekranı 600 TL ye değişiyor. Temiz olsa dediğin gibi ekran orjinal olmadıgı gibi o ekranda kırılmış/çizik var yine.
    Şu an üzerindeki ekranda kırılma veya çizik yok hocam, dokunmatiğinde de sorun yok. (Sadece ekran orjinal değil)
    Çizik dediğim kısım en dış kısımda köşede rahatsız edici bir şey değil.