Ben şu anda iphone 5s kullanıyorum. Baya eski telefon yakında 7 plus vs alacağım. 2020'de whatsapp 5s ve altına girişi yasaklayacak eski telefonları piyasan kaldırmak için. Uygun fiyatlı telefon arayanların tercihi 6 olacak o yüzden illaki alıcısı çıkar. Benim gözümde fiyatı garantisi bittiği için 500-750 bareminde bir şey diyebilirim.
Edit: garantisi bitmese güzele okuturdun.