Detaylarını tam olarak yazıyorum arkadaşlar. Ciddi alıcı olursa da mesaj atabilir:

+ iPhone 6 ve 16 GB dahili hafızalı
+ Kutusu var.
+ Kutusu içerisindeki sim kart çıkarma aparatı kaybolmuş.
+ Garantisi yok.
+ Telefon sadece 1 kez düşürülmüş sağ üst köşe kısmında (ekranda değil) hafif çizik var. Rahatsız edici bir şey değil en dış köşe kısmında.
+ Telefonun ekranı değiştirilmiş (Orjinal ekran pahalı olduğu için ekranı orjinal değil ama sorunsuz)
+ Sarj aleti de kaybolduğu için yenisi alınmış (Sarj aleti de orjinal değil)
+ Bir de kulaklığı biraz eskimiş.

Dokunmatik ekranda ve telefonda herhangi bir sıkıntı yok yine aynı şekilde kamerası vs. de sorunsuz çalışıyor.

Sizce ne kadar eder bu telefon?