• 06-07-2019, 18:28:46
    #28
    PBacklink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir yaran var belli ama burası seni kaşıyacağım yer değil. Üstüne vazife olmayan konularla ilgili beni etiketleyerek konuyu germe edebinle forumda gezin.
    Haddinizi bilin sizin karşınızda mahalle arkadaşınız yok üslubunuza da dikkat edin terbiyesizlik yapmayın! Sizi nerede etiketlemişim? Ben göremedim de? Konuya "En kötü kayıp/çalıntı hizmeti vermesi lazım. O da mı yok ?" diye sormuşsunuz, konuyu açan kişide "hiç yok" demiş sonrasında da şüpheli işlem ekibinin aktif olduğunu belirttiğim için konuyu açan kişi bana farklı bir yanıt verdi bu yüzden sizin yanıtınızı, konunun sizle alakası olmadığı için sizi etiketlemeden sadece kopyaladım ve cevap yazdım Yani sizi ne etiketledim ne de bu konu ile ilgili tarafımdan bir bildirim gönderdim Sizin bir yaranız ya da anlama kıtlığınız var ki durduk yere dalaşıyorsunuz.
  • 06-07-2019, 19:06:57
    #29
    yahyagokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haddinizi bilin sizin karşınızda mahalle arkadaşınız yok üslubunuza da dikkat edin terbiyesizlik yapmayın! Sizi nerede etiketlemişim? Ben göremedim de? Konuya "En kötü kayıp/çalıntı hizmeti vermesi lazım. O da mı yok ?" diye sormuşsunuz, konuyu açan kişide "hiç yok" demiş sonrasında da şüpheli işlem ekibinin aktif olduğunu belirttiğim için konuyu açan kişi bana farklı bir yanıt verdi bu yüzden sizin yanıtınızı, konunun sizle alakası olmadığı için sizi etiketlemeden sadece kopyaladım ve cevap yazdım Yani sizi ne etiketledim ne de bu konu ile ilgili tarafımdan bir bildirim gönderdim Sizin bir yaranız ya da anlama kıtlığınız var ki durduk yere dalaşıyorsunuz.
    Evet bende onu diyorum haddini bil lütfen. Mesajımı alintiladigin için bildirim bana da düşüyor olabilir mi ? Burda ne ben ne diğer arkadaşlar post kasmaya çalışıyor üye olma amacınız ne bilmiyorum ama burası yardımlaşma forumu herkes belli çerçeve içinde istediği fikri belirtebilir. Bir dahada mesajlarımı herhangi bir postunda kullanmazsan sevinirim.
  • 06-07-2019, 20:21:21
    #30
    Solutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk defa gece 1 den sonra işimiz düşmüş demekki ben 7/24 hizmet verdiklerini sanıyordum.
    Nette ufak bir araştırma ile konuyu açsaydınız.
    Konu başlangıcında bilgi ile değil ezber açılmış.
  • 06-07-2019, 20:33:02
    #31
    Üyeliği durduruldu
    monami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nette ufak bir araştırma ile konuyu açsaydınız.
    Konu başlangıcında bilgi ile değil ezber açılmış.
    İyi niyetli yazılmış bir yorum olmadıği belli, sizin yorumunuz da ego ile yazılmış.Bunun dışında kategori off topic kategorisi bu kategori altında binlerce saçma konu var, egonuzu başka konulardan tatmin edebilirsiniz.