monami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nette ufak bir araştırma ile konuyu açsaydınız.
Konu başlangıcında bilgi ile değil ezber açılmış.
İyi niyetli yazılmış bir yorum olmadıği belli, sizin yorumunuz da ego ile yazılmış.Bunun dışında kategori off topic kategorisi bu kategori altında binlerce saçma konu var, egonuzu başka konulardan tatmin edebilirsiniz.