Haddinizi bilin sizin karşınızda mahalle arkadaşınız yok üslubunuza da dikkat edin terbiyesizlik yapmayın! Sizi nerede etiketlemişim? Ben göremedim de? Konuya "En kötü kayıp/çalıntı hizmeti vermesi lazım. O da mı yok ?" diye sormuşsunuz, konuyu açan kişide "hiç yok" demiş sonrasında da şüpheli işlem ekibinin aktif olduğunu belirttiğim için konuyu açan kişi bana farklı bir yanıt verdi bu yüzden sizin yanıtınızı, konunun sizle alakası olmadığı için sizi etiketlemeden sadece kopyaladım ve cevap yazdım

Yani sizi ne etiketledim ne de bu konu ile ilgili tarafımdan bir bildirim gönderdim

Sizin bir yaranız ya da anlama kıtlığınız var ki durduk yere dalaşıyorsunuz.
Evet bende onu diyorum haddini bil lütfen. Mesajımı alintiladigin için bildirim bana da düşüyor olabilir mi ? Burda ne ben ne diğer arkadaşlar post kasmaya çalışıyor üye olma amacınız ne bilmiyorum ama burası yardımlaşma forumu herkes belli çerçeve içinde istediği fikri belirtebilir. Bir dahada mesajlarımı herhangi bir postunda kullanmazsan sevinirim.