Bir yaran var belli ama burası seni kaşıyacağım yer değil. Üstüne vazife olmayan konularla ilgili beni etiketleyerek konuyu germe edebinle forumda gezin.
Haddinizi bilin sizin karşınızda mahalle arkadaşınız yok üslubunuza da dikkat edin terbiyesizlik yapmayın! Sizi nerede etiketlemişim? Ben göremedim de? Konuya "En kötü kayıp/çalıntı hizmeti vermesi lazım. O da mı yok ?" diye sormuşsunuz, konuyu açan kişide "hiç yok" demiş sonrasında da şüpheli işlem ekibinin aktif olduğunu belirttiğim için konuyu açan kişi bana farklı bir yanıt verdi bu yüzden sizin yanıtınızı, konunun sizle alakası olmadığı için sizi etiketlemeden sadece kopyaladım ve cevap yazdım

Yani sizi ne etiketledim ne de bu konu ile ilgili tarafımdan bir bildirim gönderdim

Sizin bir yaranız ya da anlama kıtlığınız var ki durduk yere dalaşıyorsunuz.