• 05-07-2019, 02:12:06
    #10
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Sanırım kayıp çalıntı işlemleri Finansbank çağrı merkezi üzerinden yapılıyor. 01:00 sonrası kapatma olayı talep azlığından olabilir. Çok kişi bağlanmıyorsa bir nevi.
  • 05-07-2019, 02:18:17
    #11
    Uygulamaya girmeye calisirken;teknik ekibin" Batarken gunes ardinda tepelerin geldi bakim vakti en subenin" mesaji gonderdigi bir hizmet icin gece 1 cok gec bile.
  • 05-07-2019, 02:24:43
    #12
    yahyagokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok garip, halbuki en çok işlem yapılan saat 01.00'den sonrasıdır..Neden böyle bir saçmalığa imza attılar acaba??
    Gündüz bekleyip gece yarısından sonra mi arıyoruz ? Ben kaçırmışım hocam bilsem bende tüm işimi gece yarısından sonra 1 e bırakırdım. Ne alaka hocam en çok işlem yapılan saatin 1 den sonrası olması ?
  • 05-07-2019, 02:28:25
    #13
    RuzgarSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gündüz bekleyip gece yarısından sonra mi arıyoruz ? Ben kaçırmışım hocam bilsem bende tüm işimi gece yarısından sonra 1 e bırakırdım. Ne alaka hocam en çok işlem yapılan saatin 1 den sonrası olması ?
    Hocam sen inceyi anlamamışsın mesela ben enparayı aramadan uyuyamıyorum, çok güzel iyi geceler diyorlardı şimdi ne yapayım enparasız
  • 05-07-2019, 02:38:51
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Durumu dalgaya alan arkadaşlar olmuş fakat, örneğin itunes kartımı ekledim ödeme esnasında hata aldım neden mail order açık değil.Uygulamadan aç kapası yok müşteri hizmetleri gece desteğini kapatmış.Bana uzaktan kuveyt seninbankan görünüyor gibi.
  • 05-07-2019, 02:47:36
    #15
    Solutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durumu dalgaya alan arkadaşlar olmuş fakat, örneğin itunes kartımı ekledim ödeme esnasında hata aldım neden mail order açık değil.Uygulamadan aç kapası yok müşteri hizmetleri gece desteğini kapatmış.Bana uzaktan kuveyt seninbankan görünüyor gibi.
    Müşteri hizmetlerini aradığınız an şüpheli işlem için "0" ı tuşlamanız için bilgilendirme çıkıyor ve tuşladığınızda müşteri hizmetlerine baglaniliyor daha 2 gün önce görüşme sağladım. Keşke sizde deneseydiniz.
  • 05-07-2019, 02:53:02
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Döviz yükselişlerinde yaptıkalrı soğuttu, kan kaybediyorlar, uğraşmak da istemiyorlar. PNL yeterli gelmez oldu
  • 06-07-2019, 14:01:45
    #18
    Üyeliği durduruldu
    yahyagokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşteri hizmetlerini aradığınız an şüpheli işlem için "0" ı tuşlamanız için bilgilendirme çıkıyor ve tuşladığınızda müşteri hizmetlerine baglaniliyor daha 2 gün önce görüşme sağladım. Keşke sizde deneseydiniz.
    Keşke yorumu anlasaydınız.Şüpheli işlem biriminde sadece kayıp çalıntı ve şüpheli işlem bildirimi için işlem yapıyorlar.Mail order işlemi açılması şüpheli işlem mi ? Boş post kasmak için yorum yazıyorsunuz, değişiksiniz.