yahyagokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müşteri hizmetlerini aradığınız an şüpheli işlem için "0" ı tuşlamanız için bilgilendirme çıkıyor ve tuşladığınızda müşteri hizmetlerine baglaniliyor daha 2 gün önce görüşme sağladım. Keşke sizde deneseydiniz.
Keşke yorumu anlasaydınız.Şüpheli işlem biriminde sadece kayıp çalıntı ve şüpheli işlem bildirimi için işlem yapıyorlar.Mail order işlemi açılması şüpheli işlem mi ? Boş post kasmak için yorum yazıyorsunuz, değişiksiniz.