yahyagokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok garip, halbuki en çok işlem yapılan saat 01.00'den sonrasıdır..Neden böyle bir saçmalığa imza attılar acaba??
Gündüz bekleyip gece yarısından sonra mi arıyoruz ? Ben kaçırmışım hocam bilsem bende tüm işimi gece yarısından sonra 1 e bırakırdım. Ne alaka hocam en çok işlem yapılan saatin 1 den sonrası olması ?