Gündüz bekleyip gece yarısından sonra mi arıyoruz ? Ben kaçırmışım hocam bilsem bende tüm işimi gece yarısından sonra 1 e bırakırdım. Ne alaka hocam en çok işlem yapılan saatin 1 den sonrası olması ?
Hocam sen inceyi anlamamışsın mesela ben enparayı aramadan uyuyamıyorum, çok güzel iyi geceler diyorlardı şimdi ne yapayım enparasız