Arkadaşlar merhaba xbox oyunlarinda gerek fifa gerek gta gibi oyunlarda oyun intro kismini izlettirmeyi zorunlu kiliyor bunu gecmek icin kisayol var mi ne denediysem olmadi
Konu hakkinda bilgisi olan var mi
Xbox oyunlarında introyu atlamayamiyorum
11
●248
- 04-07-2019, 12:03:40
- 04-07-2019, 18:17:55Hocam biraz daha açabilir misiniz? Bu arada kullanıcı adınızı iletin Xbox'da ekliyeyim sizi Gta V, Apex vs. atıyorum bende.facebookhizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-07-2019, 22:53:29Hocam merhaba bu oyunlarda oyun tanitim kisimlari oluyor ya oyunla alakali videolara yer verdikleri onu beklemek sıkıcı oluyor onlari atlamak icindijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu gunceldir - 05-07-2019, 09:07:16Hocam dikkat ettimde bende de atlanmıyormuşfacebookhizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beni hiç rahatsız etmediği için fark etmemişim bile.
- 05-07-2019, 12:03:44Evet hocam onu atlamamanin illa bi kisa yola vardir ama bulamadimdijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2019, 12:05:25Forzada en kötü 3-4 dakika bekliyorum ve öyle bir atlatma da yok hocam maalesef.facebookhizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2019, 12:10:31Oyuna göre değişiyor o
Bazıları izin vermiyor. Wolfestein de bildiğin film izlettiriyorlar hikayeyi anlatmak için
---
Araya reklam
https://www.r10.net/ikinci-el/198510...-birlikte.html - 05-07-2019, 13:25:49reprimond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İzin verenlerde bir kisa yol mevcut mu ornegin koldan bazi tuslari basip atlamak gibi - 05-07-2019, 13:35:41Evet "Skip ....." gibi şeyler yazıyor.facebookhizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
X e bas B ye bas 3 çizgili olan butona bas gibi.
Beni hiç rahatsız etmediği için fark etmemişim bile.
