Arkadaşlar merhaba xbox oyunlarinda gerek fifa gerek gta gibi oyunlarda oyun intro kismini izlettirmeyi zorunlu kiliyor bunu gecmek icin kisayol var mi ne denediysem olmadi



Konu hakkinda bilgisi olan var mi