facebookhizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba xbox oyunlarinda gerek fifa gerek gta gibi oyunlarda oyun intro kismini izlettirmeyi zorunlu kiliyor bunu gecmek icin kisayol var mi ne denediysem olmadi
Konu hakkinda bilgisi olan var mi
Hocam biraz daha açabilir misiniz? Bu arada kullanıcı adınızı iletin Xbox'da ekliyeyim sizi Gta V, Apex vs. atıyorum bende.