• 04-07-2019, 11:59:02
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Uğrola ahali, bir oyun ve anime çeviri ekibi kurdum. Bu çeviri ekibinde oyunları tamamen Türkçeleştirip sunacağım ve asla sizden bir para istenmeyecektir. Tam anlamıyla Kar gütmeyen bir iş yapacağız ve bu işi yaparken de çok özen göstereceğiz.

    Oyunları çevirirken genellikle içinden bir kaç hediye bile sunmayı planlıyoruz. Eğer içine bir eklenti kurulamıyorsa oyunun ana klasöründe benioku.txt kısmına bir şeyler karalamış olabiliriz.

    İlk oyun çevirimiz: Re-Volt'tur.

    İlk Anime & Animasyon ise: Hero 108'dir.

    Discord: https://discord.gg/FB3UdTC
    Site: https://chikarafansub.home.blog/
  • 04-07-2019, 12:01:20
    #2
    Zamanında 2 sene anime çevirileri ile uğraştım, kendi sitemizi kurup 8-10 kişilik ekibe de ulaştık. Ancak izleyici kitlesinin yarattığı kanser yüzünden bırakmak zorunda kaldık. Adam daha doğru düzgün Türkçe yazamadan, Japonca'dan Türkçe'ye çevirdiğini iddia ederek cümlelerimizin hatalı olduğunu söylüyordu. Umarım sabırlı bir ekibe sahipsinizdir, işlerinizde bol şans dilerim.
  • 04-07-2019, 12:04:51
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uğrola ahali, bir oyun ve anime çeviri ekibi kurdum. Bu çeviri ekibinde oyunları tamamen Türkçeleştirip sunacağım ve asla sizden bir para istenmeyecektir. Tam anlamıyla Kar gütmeyen bir iş yapacağız ve bu işi yaparken de çok özen göstereceğiz.

    Oyunları çevirirken genellikle içinden bir kaç hediye bile sunmayı planlıyoruz. Eğer içine bir eklenti kurulamıyorsa oyunun ana klasöründe benioku.txt kısmına bir şeyler karalamış olabiliriz.

    İlk oyun çevirimiz: Re-Volt'tur.

    İlk Anime & Animasyon ise: Hero 108'dir.

    Discord: https://discord.gg/FB3UdTC
    Site: https://chikarafansub.home.blog/

    Reis senin burada ne işin var ?
  • 04-07-2019, 12:07:29
    #4
    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında 2 sene anime çevirileri ile uğraştım, kendi sitemizi kurup 8-10 kişilik ekibe de ulaştık. Ancak izleyici kitlesinin yarattığı kanser yüzünden bırakmak zorunda kaldık. Adam daha doğru düzgün Türkçe yazamadan, Japonca'dan Türkçe'ye çevirdiğini iddia ederek cümlelerimizin hatalı olduğunu söylüyordu. Umarım sabırlı bir ekibe sahipsinizdir, işlerinizde bol şans dilerim.
    Umarım güzel bir iş yaparız, ben kanser kitleden çok. Çevirisi tamamlanmamış ve çevirmek istediğimiz serilere atlayacağız. Bu önerinizi unutmayacağız.

    rambocete123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [/URL]
    Reis senin burada ne işin var ?
    R10'da varım, burada ki işim oyunlarımı ve işlerimi sunmaktı ama plan öyle olmadı maalesef.
  • 04-07-2019, 12:09:53
    #5
    agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım güzel bir iş yaparız, ben kanser kitleden çok. Çevirisi tamamlanmamış ve çevirmek istediğimiz serilere atlayacağız. Bu önerinizi unutmayacağız.


    R10'da varım, burada ki işim oyunlarımı ve işlerimi sunmaktı ama plan öyle olmadı maalesef.
    Hadi ya Kolay gelsin İnşallah başarılı olursunuz
  • 04-07-2019, 12:27:34
    #6
    rambocete123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi ya Kolay gelsin İnşallah başarılı olursunuz
    Sağ ol, oyun işine devam edeceğiz ama çeviri işini de resmen başlatmak istedik.