Zamanında 2 sene anime çevirileri ile uğraştım, kendi sitemizi kurup 8-10 kişilik ekibe de ulaştık. Ancak izleyici kitlesinin yarattığı kanser yüzünden bırakmak zorunda kaldık. Adam daha doğru düzgün Türkçe yazamadan, Japonca'dan Türkçe'ye çevirdiğini iddia ederek cümlelerimizin hatalı olduğunu söylüyordu. Umarım sabırlı bir ekibe sahipsinizdir, işlerinizde bol şans dilerim.
Umarım güzel bir iş yaparız, ben kanser kitleden çok. Çevirisi tamamlanmamış ve çevirmek istediğimiz serilere atlayacağız. Bu önerinizi unutmayacağız.
[/URL]
Reis senin burada ne işin var ?
R10'da varım, burada ki işim oyunlarımı ve işlerimi sunmaktı ama plan öyle olmadı maalesef.