• 30-06-2019, 14:40:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Moturun videosu



    https://youtu.be/C-9BjyxJZ_Y



    Resimler (Video üstte izlerseniz daha net olabilir)









    Gördüğüm bazı noktalar:
    Ön kafada çizikler sürtünmeler ve çatlaklar var
    Kuyruk kısmı aynı şekilde
    Grenajlarda da sürtünme var
    Motorun iç aksanında ne gibi sorun var bilmiyorum sadece görsel olarak kaynak yaptırabilirmiyiz bunları sizce? Kaportacı filan kaynak yapar mı
    Kardeşim sürdü bu şekilde boşa zor alıyor dedi gaz da sorun var bi yüksek devir yapıyor hızlanıyor bi yavaş gidiyor dedi
    Lastik den ses geliyor bazen sürtünme var ne olduğunu çözemedim
    Marşı tek de alıyor bazen, bazen de video da ki gibi almıyor
    Ordu'dayım bu arada. Kaza tokat yolunda oldu virajlara çakıl koymuşlar kontrolü kaybettim...



    Bende Allahtan kask vardı ilk darbeyi aldı bağlamadığım için kaskı kafamdan çıktı 2.darbede filan 8 dikiş yedim.
    Kask olmasa ölmüştüm. Bundan sonra bakkale bile giderken full ekipman
  • 30-06-2019, 14:42:46
    #2
    Kurumsal Üye
    Geçmiş olsun motoru çıkaramadım ama sanırım megelli felan
  • 30-06-2019, 14:42:54
    #3
    Bırakın hocam şu ölüm makinelerini. Motorsiklet güzeldir ancak Türkiyede kullanılmaz.Bu arada geçmis olsun
  • 30-06-2019, 14:44:41
    #4
    Geçmiş olsun.
  • 30-06-2019, 14:45:16
    #5
    Geçmiş Olsun hocam
  • 30-06-2019, 14:45:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Sağolun
    Megelli değil daelim roadwin 250
    Tokat yolunda virajlara çakıl koymuşlar ve temizlememişler.. Bende bilmiyordum kontrolü kaybettim olanlar oldu
  • 30-06-2019, 14:58:13
    #7
    Geçmiş olsun hocam. Umarım kaza yerinde tutanak tutturmuşsunuzdur. Dava açın bunu yapanlara, insan hayatı bu kadar ucuz olmamalı.
  • 30-06-2019, 15:01:48
    #8
    Öncelikle çok geçmiş olsun.

    Motordan pek anlamam ama kaporta ve boya işleri için bile 1.000TL civarı bi para gider diye düşünüyorum, motorundan zaten hiç anlamam. Masrafını ve piyasa değerini araştırın belki satmak daha mantıklı olabilir.
  • 30-06-2019, 15:02:21
    #9
    Üyeliği durduruldu
    mrtlsatan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam. Umarım kaza yerinde tutanak tutturmuşsunuzdur. Dava açın bunu yapanlara, insan hayatı bu kadar ucuz olmamalı.
    Devlete karşı kazanamayız hocam jandarma ifade aldı zaten mahkeme takipsiz karar verir dedi
    Viraja full çakıl koymuşlar kontrolü kaybettim