Geçmiş olsun hocam. Umarım kaza yerinde tutanak tutturmuşsunuzdur. Dava açın bunu yapanlara, insan hayatı bu kadar ucuz olmamalı.
Devlete karşı kazanamayız hocam jandarma ifade aldı zaten mahkeme takipsiz karar verir dedi
Viraja full çakıl koymuşlar kontrolü kaybettim