Kodlayak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devlete karşı kazanamayız hocam jandarma ifade aldı zaten mahkeme takipsiz karar verir dedi
Viraja full çakıl koymuşlar kontrolü kaybettim
Bence öyle düşünmeyin hocam yine de siz davanızı açın, devlete karşı kazanılamaz diye de bir mantığı ben kabul etmem. Bu ülkede o kadar saçma şeyler oluyor ama inadına doğru olanı yapın bence, Jandarmanın size mahkemenin takipsizlik kararı verecek demesi bile bir o kadar saçma. Senin işin tutanağı almak sana verilen görevleri yerine getirmek. Ben de bundan 6 yıl önce dolandırıldım ve karakola ifade vermeye gittim , yok şöyle olur böyle olur diye ifademi almamak için elinden geleni yaptı oradaki baş polis.. Araya bir emniyet büyüğünü sokarak ifademi aldırabildim maalesef, kendisine savcılık hakimlik yapmamasını , görevini yapması söylendi de öyle ifade verebildim yani.