Kodlayak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Motosiklet Kazası yaptım - bilgi
9
●549
- 30-06-2019, 15:30:38Bence öyle düşünmeyin hocam yine de siz davanızı açın, devlete karşı kazanılamaz diye de bir mantığı ben kabul etmem. Bu ülkede o kadar saçma şeyler oluyor ama inadına doğru olanı yapın bence, Jandarmanın size mahkemenin takipsizlik kararı verecek demesi bile bir o kadar saçma. Senin işin tutanağı almak sana verilen görevleri yerine getirmek. Ben de bundan 6 yıl önce dolandırıldım ve karakola ifade vermeye gittim , yok şöyle olur böyle olur diye ifademi almamak için elinden geleni yaptı oradaki baş polis.. Araya bir emniyet büyüğünü sokarak ifademi aldırabildim maalesef, kendisine savcılık hakimlik yapmamasını , görevini yapması söylendi de öyle ifade verebildim yani.