Yemek sepeti gibi proje düşünüyorum acil yardım
10
●584
- 23-06-2019, 10:08:51Umarım yazacaklarım hevesinizi kaçırmaz ;
Yemeksepeti'ne alternatif olacak maddi gücünüz var mı ?
Software development ekibiniz var mı ? Var ise bu gibi bir işin altından kalkabilecekler mi ?
Reklam, tanıtım, promosyon gibi ciddi giderleri karşılayabilecek misiniz ?
Sizi neden tercih etmeliler ? Bunun için somut çözümleriniz var mıdır ?
Güvenilir alışveriş mekanizmasını sağlayabilecek misiniz ?
Kendi başına teknik alt yapıyı oluşturmak dahi büyük külfet bunları düşündünüz mü?
Siparişleriniz ile ilgili takibi nasıl sağlayacaksınız ?
Müşteri şikayetlerini karşılayabilecek bir call center kurabilecek misiniz ?
Bunlar benim aklıma gelen temel sorular tabi bunları bana cevaplayın diye değil kendinizi sorgulayıp işin altından kalkabilecek misiniz diye düşünmeniz lazım. - 23-06-2019, 10:12:48hocam yemek sepeti kadar olmasa da kendi çapımızda bi şey yapabileceğimizi düşünüyorum sadece marka için ne yapmamız lazım tüm işlemlerimizin yasal olmasını istiyorumMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-06-2019, 10:13:56
- 23-06-2019, 10:13:58belge kısmını bilmeden fikir vermek için yazıyorum
1- üyelik olmadan sipariş olayına geçerseniz trol siparişler sizinle çalışan restaurantları zora sokar. yemeksepetinin üyelikli bir modelde olmasının sebeplerinden birisi bu. hatta yemeksepeti ilk siparişinizde arar numaranızı, teyit eder doğru mu sipariş yanlış mı diye. o sebeple üyeliksiz sistem biraz zor
2- insanlar neden yemeksepetini değil de sizi kullansın? bu soruyu sorup eğer mantıklı bir cevap verebiliyorsanız projeye devam edin
3- restaurantlar neden yemeksepetini değil de sizi tercih etsin? 2.maddedeki bu soru için de geçerli
4- en önemlisi de bu işe ayıracağınız bütçe. düşük bir bütçeyle başlayıp bu işi büyütemezsiniz, birkaç sene önce olsa belki olabilirdi ama bu sektörde yemeksepeti gibi yerine sağlam oturmuş bir oluşum var, ona rakip olabilmek için çok para lazım
belgeler konusuna gelirsek, büyük ihtimalle gelen siparişlerden komisyon kesen bir oluşum olacağınız için ona göre bir belge almanız gerekecektir - 23-06-2019, 10:17:09üyeliksiz yaparsanız troll siparişlerin önünü kesemezsiniz farklı olucam diye garip kararlar almayın
- 23-06-2019, 10:20:04Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüledeğerli görüşleriniz açıklamalarınız için teşekkür ederim.androidarsivi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1) Üyelikli olucak fakat doğrulamalı olacak.
2) Cevap açık. Fiyat öğrenciler için ideal olacak.
3) Bu işe eş dost ile başlayacaz ilk yaşadığımız ilde, sonra çevre illerde. bu şekilde büyüyeceğimizi düşünüyorum. aniden büyümek onca reklamı karşılayacak bütçem tabiki yok. fakat ilk küçükken yavaş yavaş büyürüz.
4) Memleketimizde başlarız zamanla büyürüz bence. Bayiler için gidip yüzyüze görüşecem. sitemizde bayilik veririz. belli komisyon alırız. - 23-06-2019, 10:21:04112 yi arayip trol yapan ulkemizdeki sahsiyetler varken uyeliksiz siparislerde sorun yaşarsiniz
- 23-06-2019, 10:41:19üyelik sistemi yaparız hocam. illa konu hakkında eksikliklerimiz olucak fakat zamanla kapatırız ve büyürüzz. ilk memlekette başlarıztaner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntületaner_izmit bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
