belge kısmını bilmeden fikir vermek için yazıyorum
1- üyelik olmadan sipariş olayına geçerseniz trol siparişler sizinle çalışan restaurantları zora sokar. yemeksepetinin üyelikli bir modelde olmasının sebeplerinden birisi bu. hatta yemeksepeti ilk siparişinizde arar numaranızı, teyit eder doğru mu sipariş yanlış mı diye. o sebeple üyeliksiz sistem biraz zor
2- insanlar neden yemeksepetini değil de sizi kullansın? bu soruyu sorup eğer mantıklı bir cevap verebiliyorsanız projeye devam edin
3- restaurantlar neden yemeksepetini değil de sizi tercih etsin? 2.maddedeki bu soru için de geçerli
4- en önemlisi de bu işe ayıracağınız bütçe. düşük bir bütçeyle başlayıp bu işi büyütemezsiniz, birkaç sene önce olsa belki olabilirdi ama bu sektörde yemeksepeti gibi yerine sağlam oturmuş bir oluşum var, ona rakip olabilmek için çok para lazım

belgeler konusuna gelirsek, büyük ihtimalle gelen siparişlerden komisyon kesen bir oluşum olacağınız için ona göre bir belge almanız gerekecektir