• 10-06-2019, 08:50:56
    #1
    Gittiğimiz yerlerde bayramda misafirlere ikram edilen fakat ne idüğü belirsiz bazı çikolatalarla hepimiz karşılaşmışızdır. Arkadaşlar bu çikolataların üreticilerinin hiç mi damak zevki yok? Hiç mi ürettikleri çikolatanın tadına bakmazlar. Merdiven altı değil marka adı altında satılıyor fakat tadı 5 para etmez.

    Gerçi bunları çikolata diye alanlarda da damak zevki yok.
  • 10-06-2019, 08:52:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı günler umarım ki hayatınız boyunca en büyük dert sorununuz bu tarz konular olur
  • 10-06-2019, 08:53:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kanserojen hepsi
  • 10-06-2019, 08:54:27
    #4
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gittiğimiz yerlerde bayramda misafirlere ikram edilen fakat ne idüğü belirsiz bazı çikolatalarla hepimiz karşılaşmışızdır. Arkadaşlar bu çikolataların üreticilerinin hiç mi damak zevki yok? Hiç mi ürettikleri çikolatanın tadına bakmazlar. Merdiven altı değil marka adı altında satılıyor fakat tadı 5 para etmez.

    Gerçi bunları çikolata diye alanlarda da damak zevki yok.

    damak zevkine göre değil, halkın cebine göre yapıyorlar.

    yoksa herkes ister divandan bayram şekeri alıp, misafire ikram etmeyi. millette para yok.
  • 10-06-2019, 08:58:17
    #5
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Herkes anlamıyor ki hocam çikolata kalitesinden. Öyle değerlendirmemek gerekiyor bence.
  • 10-06-2019, 08:59:04
    #6
    📌 İnsanlar kalitesizleşmiş. Bayram çikolataları kalitesiz olmuş çok mu.
    • yefy00
    • S3rdaL
    • Othemes
    yefy00, S3rdaL, Othemes ve 6 kişi bunu beğendi.
    9 kişi bunu beğendi.
  • 10-06-2019, 08:59:07
    #7
    ectinhaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    damak zevkine göre değil, halkın cebine göre yapıyorlar.

    yoksa herkes ister divandan bayram şekeri alıp, misafire ikram etmeyi. millette para yok.

    Divan çikolata daha kaliteli olabilir ancak arkadaşın da haklı olduğu nokta hakikaten ne ürettiğinizin hiç mi tadına bakmıyorsunuz ? illaki kilosu 80 liralık divan olacak değil ancak benzer kalitede daha uygun fiyata yapanlar var.
  • 10-06-2019, 08:59:48
    #8
    Herkes bütçesine göre hiç alamamaktansa bunu bari alayım diyor
  • 10-06-2019, 09:02:16
    #9
    Olayın damak zevkiyle alakası yok. Millet başkasına ikram edeceği çikolatanın pahalı olanını almaz. Ne kadar ekmek o kadar köfte.

    Para verdikten sonra iyi olanını'da yersiniz. Her şeyde bu böyle.
    5 Bin liraya'da araç var 500 bin liraya'da şimdi çıkıp bu adamın hiç göz zevki yok mu diyeceksin