damak zevkine göre değil, halkın cebine göre yapıyorlar.
yoksa herkes ister divandan bayram şekeri alıp, misafire ikram etmeyi. millette para yok.
Divan çikolata daha kaliteli olabilir ancak arkadaşın da haklı olduğu nokta hakikaten ne ürettiğinizin hiç mi tadına bakmıyorsunuz ? illaki kilosu 80 liralık divan olacak değil ancak benzer kalitede daha uygun fiyata yapanlar var.