Gittiğimiz yerlerde bayramda misafirlere ikram edilen fakat ne idüğü belirsiz bazı çikolatalarla hepimiz karşılaşmışızdır. Arkadaşlar bu çikolataların üreticilerinin hiç mi damak zevki yok? Hiç mi ürettikleri çikolatanın tadına bakmazlar. Merdiven altı değil marka adı altında satılıyor fakat tadı 5 para etmez.

Gerçi bunları çikolata diye alanlarda da damak zevki yok.