• 31-05-2019, 20:02:34
    #1
    Yarın belki de hayatımın en büyük sınavlarından biri olmaya aday LGS sınavım var. Büyük bir hata yaparak bu sene hiç çalışmadım, ingilizce dışında. Umarım herkesin hakkında hayırlısı olur. Sürekli dalıp dalıp düşünüyorum, acaba yeni yerleşeceğim lisede nasıl bir ortam olacak diye. Aşırı tedirgin oluyorum.

    Sınava girecek tüm öğrencilere başarılar diliyorum. Sanırım 5. sınıfta girdiğim bursluluk sınavından sonra en ciddi sınavlardan biri bu olacak.
  • 31-05-2019, 20:05:27
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sınavda başarılar kardeşim. Senin gibi çalışmamıştım oluruna bıraktığım da Güzel bir lise kazanmıştım kafanı takacağın bir şey yok aslında. Okuyan insan her yer de okuyor. Sabah kalkıp güzelce kahvaltını yap güzel bir duş al rahatla sınav esnasında aklına bir şeyin girmesine izin verme
  • 31-05-2019, 20:05:51
    #3
    Kardeşim sınıfta kalmasam bu sene lise 4 olucaktim hiç korkma lise 1 ezme çalışırlar zaten zaman ile alışırsın korkma korktuğun gösterirse eserler hep dik başlı ol
  • 31-05-2019, 20:09:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Kendinden emin ol korkmak güzeldir doğru adımlar atarsın her daim. .
    İçinin huzur dolması ve rahatlaya bilmek için şükür namazı kılmanı öneririm..

    Hakkında hayırlısı hayırlı geçer inşallah başarılar diliyorum
  • 31-05-2019, 20:11:52
    #5
    Kardeşim ben de aynı şekilde çalışmamıştım sonuç olarak hasbel kader bir okula geldim. Hayatıma yön veren hocalarım oldu onlar sayesinde bir yerlere geldim. Sen onları bekleme adımı kendin at devamını da destekleyen birileri olursa tadından yenmez. Daima bir şeyler için çabala, hakkında hayırlısı olsun inşallah. Sınavda başarılar dilerim sana
  • 31-05-2019, 20:14:32
    #6
    panik yapma gir bam bam çöz çık
  • 31-05-2019, 20:16:08
    #7
    Üyeliği durduruldu
    aklın varsa okuma git aç bi dükkan para kazanmaya çalış yada meslek öğren
  • 31-05-2019, 20:17:40
    #8
    Sınavında başarılar dilerim. Umarım güzel geçer. Heyecan ve stres iyidir ama tedirginliğin fazlası zarara dönüşebilir. Gerektiği kadar çalışmadıysan oluruna bırakmanı öneririm.
  • 31-05-2019, 20:19:32
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın belki de hayatımın en büyük sınavlarından biri olmaya aday LGS sınavım var. Büyük bir hata yaparak bu sene hiç çalışmadım, ingilizce dışında. Umarım herkesin hakkında hayırlısı olur. Sürekli dalıp dalıp düşünüyorum, acaba yeni yerleşeceğim lisede nasıl bir ortam olacak diye. Aşırı tedirgin oluyorum.

    Sınava girecek tüm öğrencilere başarılar diliyorum. Sanırım 5. sınıfta girdiğim bursluluk sınavından sonra en ciddi sınavlardan biri bu olacak.
    Bunun büyüğünü üniversite sınavı günü yasicaksin kardeşim lisenin de önemi büyük ama asıl olan üniversite sınavı o yüzden olabildiğince rahat olmaya çalış