Yarın belki de hayatımın en büyük sınavlarından biri olmaya aday LGS sınavım var. Büyük bir hata yaparak bu sene hiç çalışmadım, ingilizce dışında. Umarım herkesin hakkında hayırlısı olur. Sürekli dalıp dalıp düşünüyorum, acaba yeni yerleşeceğim lisede nasıl bir ortam olacak diye. Aşırı tedirgin oluyorum.
Sınava girecek tüm öğrencilere başarılar diliyorum. Sanırım 5. sınıfta girdiğim bursluluk sınavından sonra en ciddi sınavlardan biri bu olacak.