Kardeşim ben de aynı şekilde çalışmamıştım sonuç olarak hasbel kader bir okula geldim. Hayatıma yön veren hocalarım oldu onlar sayesinde bir yerlere geldim. Sen onları bekleme adımı kendin at devamını da destekleyen birileri olursa tadından yenmez. Daima bir şeyler için çabala, hakkında hayırlısı olsun inşallah. Sınavda başarılar dilerim sana