• 26-05-2019, 17:27:06
    #1
    Merhabalar,

    İşyerinden verilen metropol yemek kartım var.Bu ay içinde biraz fazla bakiye bulunmakta.

    Özellikle Küçükçekmece'de bu işi yapan varsa iletişime geçerse sevinirim.
    Limit : 1200 TL
    Herkese iyi günler.

    Eğer konuyu yanlış yere açtıysam özür dilerim.Doğru olan yere taşınmasını talep ederim.
  • 26-05-2019, 17:45:40
    #2
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    Kartı makas ile kesersen bozulur.
  • 26-05-2019, 17:59:34
    #3
    mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kartı makas ile kesersen bozulur.
    İnsanlarla dalga geçmek için yanlış forum sitesini tercih etmişsiniz.
  • 26-05-2019, 18:35:42
    #4
    mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kartı makas ile kesersen bozulur.
    Yanlış yerdesiniz burası dalga geçilecek çoluk çocuk hareketleri yapılacak bir yer değil dostum ciddi bir ortamdayız
  • 27-05-2019, 11:54:34
    #5
    mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kartı makas ile kesersen bozulur.
    Arkadaş hala bu forumdaki ciddiyeti anlamamış herhalde.

    Neyse arayış devam ediyor.Konu güncel arkadaşlar
  • 27-05-2019, 12:18:47
    #6
    Hocam limiti belirtirsen daha iyi olur
  • 27-05-2019, 12:36:29
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Civarda ki restoranlara sorarsanız düşük bir kesintiyle yardımcı olurlar. Bende öyle yapmıştım.
  • 27-05-2019, 12:42:01
    #8
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam limiti belirtirsen daha iyi olur
    Pardon hocam konuyu güncelledim.

    ardakadabra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Civarda ki restoranlara sorarsanız düşük bir kesintiyle yardımcı olurlar. Bende öyle yapmıştım.
    İşte hangisine soracan edecen tam emin olamıyon hocam ondan buraya bir konu açalım dedik.
  • 27-05-2019, 14:30:28
    #9
    mhtkucuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    İşyerinden verilen metropol yemek kartım var.Bu ay içinde biraz fazla bakiye bulunmakta.

    Özellikle Küçükçekmece'de bu işi yapan varsa iletişime geçerse sevinirim.
    Limit : 1200 TL
    Herkese iyi günler.

    Eğer konuyu yanlış yere açtıysam özür dilerim.Doğru olan yere taşınmasını talep ederim.
    aynı dertten muzdaribim, mecidiyeköy civarı bozabilecek varsa bende bozmak istiyorum limit 300 tl,

    bir de bu kart çok az yerde geçtiği için hem harcamak hem bozdurmak herşey dert.