Merhabalar,
İşyerinden verilen metropol yemek kartım var.Bu ay içinde biraz fazla bakiye bulunmakta.
Özellikle Küçükçekmece'de bu işi yapan varsa iletişime geçerse sevinirim.
Limit : 1200 TL
Herkese iyi günler.
Eğer konuyu yanlış yere açtıysam özür dilerim.Doğru olan yere taşınmasını talep ederim.
Yemek kartı bozacak olan var mı?
10
●688
- 26-05-2019, 17:59:34İnsanlarla dalga geçmek için yanlış forum sitesini tercih etmişsiniz.mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-05-2019, 18:35:42Yanlış yerdesiniz burası dalga geçilecek çoluk çocuk hareketleri yapılacak bir yer değil dostum ciddi bir ortamdayızmikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-05-2019, 11:54:34Arkadaş hala bu forumdaki ciddiyeti anlamamış herhalde.mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyse arayış devam ediyor.Konu güncel arkadaşlar - 27-05-2019, 12:36:29Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Civarda ki restoranlara sorarsanız düşük bir kesintiyle yardımcı olurlar. Bende öyle yapmıştım.
- 27-05-2019, 12:42:01Pardon hocam konuyu güncelledim.bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte hangisine soracan edecen tam emin olamıyon hocam ondan buraya bir konu açalım dedik.ardakadabra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 27-05-2019, 14:30:28aynı dertten muzdaribim, mecidiyeköy civarı bozabilecek varsa bende bozmak istiyorum limit 300 tl,mhtkucuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir de bu kart çok az yerde geçtiği için hem harcamak hem bozdurmak herşey dert.