Merhabalar,

İşyerinden verilen metropol yemek kartım var.Bu ay içinde biraz fazla bakiye bulunmakta.

Özellikle Küçükçekmece'de bu işi yapan varsa iletişime geçerse sevinirim.
Limit : 1200 TL
Herkese iyi günler.

Eğer konuyu yanlış yere açtıysam özür dilerim.Doğru olan yere taşınmasını talep ederim.