Merhabalar,
İşyerinden verilen metropol yemek kartım var.Bu ay içinde biraz fazla bakiye bulunmakta.
Özellikle Küçükçekmece'de bu işi yapan varsa iletişime geçerse sevinirim.
Limit : 1200 TL
Herkese iyi günler.
Eğer konuyu yanlış yere açtıysam özür dilerim.Doğru olan yere taşınmasını talep ederim.