Merhabalar,
İşyerinden verilen metropol yemek kartım var.Bu ay içinde biraz fazla bakiye bulunmakta.
Özellikle Küçükçekmece'de bu işi yapan varsa iletişime geçerse sevinirim.
Limit : 1200 TL
Herkese iyi günler.
Eğer konuyu yanlış yere açtıysam özür dilerim.Doğru olan yere taşınmasını talep ederim.
aynı dertten muzdaribim, mecidiyeköy civarı bozabilecek varsa bende bozmak istiyorum limit 300 tl,
bir de bu kart çok az yerde geçtiği için hem harcamak hem bozdurmak herşey dert.