• 25-05-2019, 20:59:37
    #1
    SEO & PR 5421044962
    Benim çevrende bu tarz bir aile yok açıkçası ondan konuyu açıyorum 2 çocuk için destek vereceğim. Ankara'da tanıdığı olan varsa önümüzdeki hafta içi iletişim kurup yardım edeceğim başka şehirde de olabilir.Normalde ramazan kolisi alacaktım ama bu daha güzel olacaktır sanırım çocukken banada alırlardı o mutluluğu iyi bilirim 😊 Çevresinde böyle olan varsa yardım etmeyi düşünüyorum.Bayramdan önce göndereceğim.İmzadaki iletişim numarasından yazabilirsiniz.Cinsiyet yaş boy kilo vs yazarsanız buna göre alımı yapacağım.

    Not: Konuya yazanlar olacaktır iyilikler gizli yapılır vs diye burada yazmamın tek nedeni çevresinde illaki olan vardır böylece daha rahat ulaşabilirim.

    Teşekkürler 😊
  • 25-05-2019, 21:06:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Allah hayrını kabul etsin kardeşim, bir çocuğu sevindirmek çok sevaptır. Ama gerçekten ihtiyacı olan birisini bul.
  • 25-05-2019, 21:07:57
    #3
    SEO & PR 5421044962
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah hayrını kabul etsin kardeşim, bir çocuğu sevindirmek çok sevaptır. Ama gerçekten ihtiyacı olan birisini bul.
    Bunu arıyorum zaten benim çevremde bu tarz yok çocuk için büyük mutluluk
  • 25-05-2019, 21:08:10
    #4
    çok güzel bir düşünce hocam. çocuklar mutlu olsun..
  • 25-05-2019, 21:08:26
    #5
    Yardım etmek iyidir.

    r10 içerisinde bir kız arkadaşımızın bir konusu vardı, birkaç çocuğu olan aileydi sanırım. Bulursam ekleyeyim konuya.
    O arkadaş aile ile ilgileniyordu, videosunu konuya da eklemişti. Bulamazsanız o ailenin çocuklarına da yarım yapılabilir aslında.
    (nicki böyle kurtlu kuzulu olan biriydi galiba)

    Buldum.
    https://www.r10.net/off-topic/203998...an-kolisi.html
    Bu konudaki aileye yardım yapıyorlar bu arkadaşımız aracılığı ile. @sanalkuzu;
  • 25-05-2019, 21:14:28
    #6
    SEO & PR 5421044962
    berattanriverdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok güzel bir düşünce hocam. çocuklar mutlu olsun..
    Teşekkürler 😊



    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarım etmek iyidir.

    r10 içerisinde bir kız arkadaşımızın bir konusu vardı, birkaç çocuğu olan aileydi sanırım. Bulursam ekleyeyim konuya.
    O arkadaş aile ile ilgileniyordu, videosunu konuya da eklemişti. Bulamazsanız o ailenin çocuklarına da yarım yapılabilir aslında.
    (nicki böyle kurtlu kuzulu olan biriydi galiba)

    Buldum.
    https://www.r10.net/off-topic/203998...an-kolisi.html
    Bu konudaki aileye yardım yapıyorlar bu arkadaşımız aracılığı ile. @sanalkuzu;

    Teşekkür ederim abi
  • 25-05-2019, 21:32:12
    #7
    Referans arıyorsanız pm lütfen.

    Şaka bir yana, mahalle muhtarınıza sorunuz, daha hızlı ve kesin çözüm. Buralara konu açılmasını doğru bulmuyorum
  • 25-05-2019, 21:33:46
    #8
    Muhtar tam bilmez, bir ilköğretim okuluna gidip öğretmenlere sorun, öğrencileri arasından maddi olarak zorluk çektiğini düşündüğü öğrencisini söylesin. Giysi+Para yardımı yaparsanız en iyisi olur. Bence parasal yardım yapmak en iyisi tabi, insanların neye ihtiyacı olduğunu bilemeyiz.
  • 25-05-2019, 21:34:16
    #9
    allah hayrını kabul etsın bırtane yetim var ben ayakabısını aldım 3 gün önce dilersen bayramlıgınıda sen alabilirsin erkek cocuk 5yaşında