• 25-05-2019, 21:35:26
    #10
    SEO & PR 5421044962
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Referans arıyorsanız pm lütfen.

    Şaka bir yana, mahalle muhtarınıza sorunuz, daha hızlı ve kesin çözüm. Buralara konu açılmasını doğru bulmuyorum
    Not yazdım zaten bunun için
  • 25-05-2019, 21:37:38
    #11
    Ankara Mamak Akdere gecekondu yaşayan bir çocuk var maddi durumları çok iyi değil yardım gerektiren bir aile kardeşim ile aynı sınıfta okuyor okuldakiler yardımcı olmaya çalışıyor bayramlık niyeti elbise almak çocuğu çok mutlu eder elimde olsa bende yardım etmek istiyorum
  • 25-05-2019, 21:42:00
    #12
    SEO & PR 5421044962
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankara Mamak Akdere gecekondu yaşayan bir çocuk var maddi durumları çok iyi değil yardım gerektiren bir aile kardeşim ile aynı sınıfta okuyor okuldakiler yardımcı olmaya çalışıyor bayramlık niyeti elbise almak çocuğu çok mutlu eder elimde olsa bende yardım etmek istiyorum
    İmzadaki numara yazar mısın?

    Not: yanlış yazmışım düzeltildi.
  • 25-05-2019, 21:51:44
    #13
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmzadaki konudan yazar mısın?
    imzada ki konu derken anlamadım hocam
  • 25-05-2019, 21:52:50
    #14
    SEO & PR 5421044962
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    imzada ki konu derken anlamadım hocam
    İmzadakinumara yanlış yazmışım
    531 457 07 36
  • 25-05-2019, 21:53:42
    #15
    Allah kabul etsin. Eğer yardım edecek birini bulamazsanız https://www.losev.org.tr/v6/bagis
  • 25-05-2019, 21:54:59
    #16
    SEO & PR 5421044962
    Stores adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah kabul etsin. Eğer yardım edecek birini bulamazsanız https://www.losev.org.tr/v6/bagis
    Burada ayrıca olacak Mehmetçik Vakfi ile
  • 25-05-2019, 22:04:46
    #17
    çok guzel birşey düşünmüşsün keşke durumum olsa bende yapsam küçükken bayramlıkları giymek icin uyuyamadıgım günler aklıma geldi empati kurdum .d
  • 25-05-2019, 22:11:26
    #18
    SEO & PR 5421044962
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok guzel birşey düşünmüşsün keşke durumum olsa bende yapsam küçükken bayramlıkları giymek icin uyuyamadıgım günler aklıma geldi empati kurdum .d
    Teşekkürler çocukken alınınca mutlu oluyordum bende