Yardım etmek iyidir.

r10 içerisinde bir kız arkadaşımızın bir konusu vardı, birkaç çocuğu olan aileydi sanırım. Bulursam ekleyeyim konuya.
O arkadaş aile ile ilgileniyordu, videosunu konuya da eklemişti. Bulamazsanız o ailenin çocuklarına da yarım yapılabilir aslında.
(nicki böyle kurtlu kuzulu olan biriydi galiba)

Buldum.
https://www.r10.net/off-topic/203998...an-kolisi.html
Bu konudaki aileye yardım yapıyorlar bu arkadaşımız aracılığı ile. @sanalkuzu;