• 21-05-2019, 23:01:40
    #10
    En son motosikletimi satarken noteri polisler bastı..Motor çalıntı dediler.Bende kamera sakası yapıyolar zannetim siviller.Kimliğinizi görebilirmiyim dedim.Telsizden anlamıyonmulan Al kimlik dedi kimliği gösterdi.Şaştım kaldım.Motor devri üzerime ait..Alırken çıkmadıda satarken nası çıkıyor.Neyse sonunda anlaşıldı.2012 de çalınıp bulunmus,plaka kayıpmıs.Plaka için ihbar bırakmıs önceki sahibi..Böle durum olunca alıcıda caydı..Böle durumlar ister istemez stres oluyor.
  • 21-05-2019, 23:02:05
    #11
    thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahte polis olmasınlar kimlik vb istedin mi ?
    yok sahte değillerdi anladım da bir anda suçlanınca şok oldum saçmalık.

    NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şüpheli oturduğunuz eve el salladı diyemi 😂
    tam bu tarafa sallayınca arkadaş veya misafirden eşgali tespit etmeye çalışıyorlar fakat art arda saçma sapan sorularla beni paniklettirip tutuklayacak aklı sıra ama adama baya kızdım ben hayatımda haram yemem bilerek sen ne diyorsun ben şerefimle yaşıyorum vese kusura bakma diyor bu kadar basit yani.

    ReCRuit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteye Bi makale yazsam bu kadar hit çekemezdim anlık 30 kişi okuyor. Tebrikler. Geçmiş olsun.
    hocam bende makaleciyim tık alan başlık atma haber sitesinde çalıştım halkı çekmeyi biliriz çok sağol



    RoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizde direk eve mi aldınız adamları, sordunuz hiç kimlik varmı savcılık izni varmı diye.
    thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahte polis olmasınlar kimlik vb istedin mi ?
    ya ben samimi adamım komşu felan diye direk yardımcı olayım dedim bize patladı yok sormadım ama polislerdi belli telsizler vardı neyse atlattık yine efsane bir anı
  • 21-05-2019, 23:04:38
    #12
    Üyeliği durduruldu
    benimde evi 6 tane polis bastı laptop ve masaüstünün hdd leri aldılar 2014 te 2 tane ayrı dava açıldı birisinden ceza aldım para cezasına çevrildi diğeride hala yargıtayda hdd ler hala poliste buda böyle bir anımdır
  • 21-05-2019, 23:05:22
    #13
    arifbuba55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En son motosikletimi satarken noteri polisler bastı..Motor çalıntı dediler.Bende kamera sakası yapıyolar zannetim siviller.Kimliğinizi görebilirmiyim dedim.Telsizden anlamıyonmulan Al kimlik dedi kimliği gösterdi.Şaştım kaldım.Motor devri üzerime ait..Alırken çıkmadıda satarken nası çıkıyor.Neyse sonunda anlaşıldı.2012 de çalınıp bulunmus,plaka kayıpmıs.Plaka için ihbar bırakmıs önceki sahibi..Böle durum olunca alıcıda caydı..Böle durumlar ister istemez stres oluyor.
    bu da efsane imiş geçmiş olsun bende şaka sandım ilk başta adamda polis tipi yok sivil çünkü tam ev sahibi tipi var
  • 21-05-2019, 23:07:01
    #14
    Arkadaşın ne anlatmaya çalıştığını bi ben anlamadım herhalde.
  • 21-05-2019, 23:20:28
    #15
    İlginç bir anı olmuş. Suçsuz olmanıza sevindim.
  • 21-05-2019, 23:23:34
    #16
    gece gece güldürdün
  • 21-05-2019, 23:25:37
    #17
    Zanlı sizin eve doğru el sallıyor ve sonuç, nasıl bir şanssızlık.
  • 21-05-2019, 23:26:53
    #18
    Polisten korkmayin onlar siradan insan