Bilgisayar başında iken evi 4 polis bastı:)
22
●1.544
- 21-05-2019, 23:01:40En son motosikletimi satarken noteri polisler bastı..Motor çalıntı dediler.Bende kamera sakası yapıyolar zannetim siviller.Kimliğinizi görebilirmiyim dedim.Telsizden anlamıyonmulan Al kimlik dedi kimliği gösterdi.Şaştım kaldım.Motor devri üzerime ait..Alırken çıkmadıda satarken nası çıkıyor.Neyse sonunda anlaşıldı.2012 de çalınıp bulunmus,plaka kayıpmıs.Plaka için ihbar bırakmıs önceki sahibi..Böle durum olunca alıcıda caydı..Böle durumlar ister istemez stres oluyor.
- 21-05-2019, 23:02:05yok sahte değillerdi anladım da bir anda suçlanınca şok oldum saçmalık.thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tam bu tarafa sallayınca arkadaş veya misafirden eşgali tespit etmeye çalışıyorlar fakat art arda saçma sapan sorularla beni paniklettirip tutuklayacak aklı sıra ama adama baya kızdım ben hayatımda haram yemem bilerek sen ne diyorsun ben şerefimle yaşıyorum vese kusura bakma diyor bu kadar basit yani.NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bende makaleciyim tık alan başlık atma haber sitesinde çalıştım halkı çekmeyi bilirizReCRuit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok sağol
RoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleya ben samimi adamım komşu felan diye direk yardımcı olayım dedim bize patladı yok sormadım ama polislerdi belli telsizler vardı neyse atlattık yine efsane bir anıthepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 21-05-2019, 23:05:22bu da efsane imiş geçmiş olsun bende şaka sandım ilk başta adamda polis tipi yok sivil çünkü tam ev sahibi tipi vararifbuba55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok sağol