Bilgisayar başında iken evi 4 polis bastı:) - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bilgisayar başında iken evi 4 polis bastı:)
22
●
1.544
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bilgisayar başında iken evi 4 polis bastı:)
1
2
3
21-05-2019, 23:31:55
#19
Ahmedel
bilgicinitr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Polisten korkmayin onlar siradan insan
korkmak değil mesele hocam adamın psikolojik sarsıntı yapmak için tutuklayacağız demesi biz devlete ve görevlilerine saygı ile büyüdük şüphe etmiyoruz dediklerinden yani o şok etti beni
21-05-2019, 23:33:20
#20
Padre
Delikten bakın öyle açın, devir kötü
Geçmiş olsun.
21-05-2019, 23:36:49
#21
BiELOF
https://www.youtube.com/watch?v=6ddYmkmA4e8
21-05-2019, 23:51:06
#22
GrupSoft
Abi beni yanlış anlama ama bunu polis yapamaz.
Bana pek inandırıcı gelmedi.
22-05-2019, 16:14:26
#23
TeknoAbim
Üyeliği durduruldu
bir tane şüpheli tam oturduğum eve doğru el sallamış.
@
Ahmedel
; Gün geçmiyor daha da şaşırtıcı olaylarla karşılaşıyoruz. Garip bir durum. Geçmiş olsun.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler