arifbuba55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En son motosikletimi satarken noteri polisler bastı..Motor çalıntı dediler.Bende kamera sakası yapıyolar zannetim siviller.Kimliğinizi görebilirmiyim dedim.Telsizden anlamıyonmulan Al kimlik dedi kimliği gösterdi.Şaştım kaldım.Motor devri üzerime ait..Alırken çıkmadıda satarken nası çıkıyor.Neyse sonunda anlaşıldı.2012 de çalınıp bulunmus,plaka kayıpmıs.Plaka için ihbar bırakmıs önceki sahibi..Böle durum olunca alıcıda caydı..Böle durumlar ister istemez stres oluyor.
bu da efsane imiş geçmiş olsun bende şaka sandım ilk başta adamda polis tipi yok sivil çünkü tam ev sahibi tipi var