Merhaba arkadaşlar, bir monitör almak istiyorum.
Model: MSI Optix AG32C 31.5'' 165Hz 1MS(MPRT) CURVED FreeSync LED MONİTÖR
Bu monitör Türkiye'de 4bin küsür liradan satılıyor. Örnek: https://www.vatanbilgisayar.com/msi-...d-monitor.html
Ama newegg.com sitesiden, hızlı kargo + kdv dahil 2300e geliyor. Link: https://www.newegg.com/global/tr-en/...82E16824475004
Ama sorunsuz elime geçer mİ? Gümrüğe takılır mı? newegg.com sitesi güvenilir mi? Gibi sorular var aklımda.
Bu siteden daha önce alışveriş yapan oldu mu? Bilgisi olanlar yorum yaparlarsa sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.
Daha önce Newegg.com sitesinden alışveriş yaptınız mı?
3
●747
- 19-05-2019, 12:02:00Donanımhaber de alanlar var. Ucuz etin yahnisi değil.
Ülkemizdeki firmalar müşteriyi keriz gördüğü için aldığı fiyata koya koya devasa miktarlar oluyor.
Gümrük vergilerinin ödendiği satın alımları yapmanızı tavsiye ederim. Ayrıca dediğim gibi donanımhaber de de araştırırsanız laptop getirenler de oldu. - 19-05-2019, 12:33:38Be alışveriş yaptım bir kaç parça Newegg den. Ürün sorunsuz gelir onda sıkıntı olmaz. Şahsen beğenmediğim firma. Yani bir Amazon olmadığı için o da. Onun dışında sorunsuz geliyor ürünler. İade edecek olursanız bir kısmını kesiyorlar ücretin. O kısmı da araştırın hocam. Onun dışında vergiyi onlar hesaplıyor alıyorlar yani. O şekilde gelir hocam.