Merhaba arkadaşlar, bir monitör almak istiyorum.
Model: MSI Optix AG32C 31.5'' 165Hz 1MS(MPRT) CURVED FreeSync LED MONİTÖR
Bu monitör Türkiye'de 4bin küsür liradan satılıyor. Örnek:
https://www.vatanbilgisayar.com/msi-...d-monitor.html
Ama
newegg.com sitesiden, hızlı kargo + kdv dahil 2300e geliyor. Link:
https://www.newegg.com/global/tr-en/...82E16824475004
Ama sorunsuz elime geçer mİ? Gümrüğe takılır mı?
newegg.com sitesi güvenilir mi? Gibi sorular var aklımda.
Bu siteden daha önce alışveriş yapan oldu mu? Bilgisi olanlar yorum yaparlarsa sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.