Donanımhaber de alanlar var. Ucuz etin yahnisi değil.
Ülkemizdeki firmalar müşteriyi keriz gördüğü için aldığı fiyata koya koya devasa miktarlar oluyor.

Gümrük vergilerinin ödendiği satın alımları yapmanızı tavsiye ederim. Ayrıca dediğim gibi donanımhaber de de araştırırsanız laptop getirenler de oldu.