• 25-04-2019, 07:37:28
    #10
    Umarım kolay bir şekilde atlatırsınız şimdiden geçmiş olsun. Bu ameliyatı ben de olacağım; ameliyat öncesi ve sonrası tecrübelerinizi aktarırsanız memnun olurum.
  • 25-04-2019, 08:00:06
    #11
    Geçmiş olsun
  • 25-04-2019, 08:00:16
    #12
    Öncelikle geçmiş olsun, benimde burun ameliyatı olmam gerekiyor ameliyat sonrası durumu iletirseniz eğer bana bir ışık olabilirsiniz
  • 25-04-2019, 08:05:41
    #13
    Benim kardeşim de oldu hocam. Hiç bir sorun çıkmadan hayatına devam ediyor. Artık daha mutlu ve sağlıklı. Şimdiden geçmiş olsun
  • 25-04-2019, 08:10:52
    #14
    Geçmiş olsun hocam. Allah acil şifalar versin

    Bende de aynı sorun var burun kemiğinde eğrilik var ve nefes almakta güçlük çekiyorum biraz. Bende ameliyat olmayı düşünüyorum. Ameliyattan sonra yaşadığınız tecrübeleri de paylaşmanızı bekliyor olacağım
  • 25-04-2019, 08:15:52
    #15
    Burun ameliyatı olan kız arkadaşım var aşırı derecede ağrı yapıyormuş
  • 25-04-2019, 09:01:05
    #16
    Öncelikle geçmiş olsun, inşallah tez zamanda atlatırsınız.

    Ben 1992 yılında karga tulumba bir şekilde burun ameliyatı olmuştum ölümden döndüm diyebilirim.

    Şimdi teknoloji çok iyi sorun yaşamazsınız.
  • 25-04-2019, 16:05:51
    #17
    Geçmiş olsun temennimi iletmiş olayım öncelikle.
    Yakın zamanda rinoplasti ameliyatı oldum Bağdat Caddesi / İstanbul'da özel bir hekim desteği ile.

    Sadece şunu söyleyebilirim,
    Yaşadığın tüm ortak sorunları bende yaşadım. Operasyon sonrası nefes aldığın günler senin için çok güzel olacak. Kendine bunu anlat öncelikle.
    Benim horlama problemim var idi böylelikle çözülmüş oldu garantisi yok kimisine iyi geliyor bana iyi geldi.
    Estetik iyi bir cerrah ile çok daha sağlıklı olacaktır.
    Ben estetik olmadım çarşamba günü gündüz ameliyat olup perşembe sabah 10'da taburcu oldum. Cuma günü tamponları aldırdım ve aynı gün akşam 18 sonrasında ders anlattım. Muhakkak bünyeden bünyeye değişir lâkin herşey güzel oluyor içini ferah tut.
    • tempest
    tempest bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-04-2019, 16:08:57
    #18
    Geçmiş olsun hocam Allah acil şifalar versin salı günü bende oluyorum hafif bir stres var