Bugün büyük gün, Burun Ameliyatı günü.
34
●1.984
- 25-04-2019, 08:00:16Öncelikle geçmiş olsun, benimde burun ameliyatı olmam gerekiyor ameliyat sonrası durumu iletirseniz eğer bana bir ışık olabilirsiniz
- 25-04-2019, 08:05:41Benim kardeşim de oldu hocam. Hiç bir sorun çıkmadan hayatına devam ediyor. Artık daha mutlu ve sağlıklı. Şimdiden geçmiş olsun
- 25-04-2019, 16:05:51Geçmiş olsun temennimi iletmiş olayım öncelikle.
Yakın zamanda rinoplasti ameliyatı oldum Bağdat Caddesi / İstanbul'da özel bir hekim desteği ile.
Sadece şunu söyleyebilirim,
Yaşadığın tüm ortak sorunları bende yaşadım. Operasyon sonrası nefes aldığın günler senin için çok güzel olacak. Kendine bunu anlat öncelikle.
Benim horlama problemim var idi böylelikle çözülmüş oldu garantisi yok kimisine iyi geliyor bana iyi geldi.
Estetik iyi bir cerrah ile çok daha sağlıklı olacaktır.
Ben estetik olmadım çarşamba günü gündüz ameliyat olup perşembe sabah 10'da taburcu oldum. Cuma günü tamponları aldırdım ve aynı gün akşam 18 sonrasında ders anlattım. Muhakkak bünyeden bünyeye değişir lâkin herşey güzel oluyor içini ferah tut. - 25-04-2019, 16:08:57Geçmiş olsun hocam Allah acil şifalar versin salı günü bende oluyorum hafif bir stres var