Geçmiş olsun temennimi iletmiş olayım öncelikle.
Yakın zamanda rinoplasti ameliyatı oldum Bağdat Caddesi / İstanbul'da özel bir hekim desteği ile.
Sadece şunu söyleyebilirim,
Yaşadığın tüm ortak sorunları bende yaşadım. Operasyon sonrası nefes aldığın günler senin için çok güzel olacak. Kendine bunu anlat öncelikle.
Benim horlama problemim var idi böylelikle çözülmüş oldu garantisi yok kimisine iyi geliyor bana iyi geldi.
Estetik iyi bir cerrah ile çok daha sağlıklı olacaktır.
Ben estetik olmadım çarşamba günü gündüz ameliyat olup perşembe sabah 10'da taburcu oldum. Cuma günü tamponları aldırdım ve aynı gün akşam 18 sonrasında ders anlattım. Muhakkak bünyeden bünyeye değişir lâkin herşey güzel oluyor içini ferah tut.