Öncelikle geçmiş olsun, inşallah tez zamanda atlatırsınız.

Ben 1992 yılında karga tulumba bir şekilde burun ameliyatı olmuştum ölümden döndüm diyebilirim.

Şimdi teknoloji çok iyi sorun yaşamazsınız.