• 20-04-2019, 18:46:42
    #10
    İade ettikleri söyleniyor ama diğer konu otomatik yenileme kendiliğinden açılabiliyor. Önce hata bendedir dedim ama sırf bu olayı takip ettim ve kapalı oto yenileme kendi kendine açıldı..
  • 20-04-2019, 18:46:43
    #11
    520 lira host yenileme ücreti almışlardı geçtiğimiz ay benden. Aradım ve iade ettiler.
  • 20-04-2019, 18:53:34
    #12
    Kurumsal PLUS
    godaddyden domain alırken otomatik yenilemesi açık oluyor. kartınız zaten ekli olarak kalıyor. Süresi gelince de otomatik olarak çekiyor. Herşey yasal prosedüre uygun yani. Otomatik yenilemeyi kapatırsanız ve kart bilgilerinizi sistemden silerseniz sorun kalmaz.
  • 20-04-2019, 18:53:42
    #13
    İzinsiz değildir o. Domaini alirken next next deyip geçtiğiniz şeyleri okusanız, otomatik yenilemeyi kapatsaniz başınız agrimaz.
  • 20-04-2019, 19:03:16
    #14
    Hocam sizin konuyu görünce benim aklıma dank etti. Babam için domain almıştım. Firma için. Neyse pek ilgelenilmedi bir baktım godaddy de 5 ay önceden yapılmış yenileme. 77 tl çekmiş. Ben unutmuştum babam da pek bakmaz dekontlarına. 5 ay önceki çekimi şimdi öğreniyorum.
  • 20-04-2019, 20:13:55
    #15
    osello adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık bir ay önce başıma geldi ancak herhangi bir işlem yapmadım çok saçma bir sistemi var izinsiz para çekiyor
    Aynen hocam böyle şeylerin bildirilmesi gerekir bence.

    botadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-posta gönderin geri iade ederler
    Ariyacam ama iş günleri dışında telefonları açık değil.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    domaini aldiginiz zaman default sekilde otomatik yenileme acik geliyor, sizin bunu kapamaniz lazimdi malesef :S
    Hocam öyle olabilir ama bir ödeme mesaj gelmesi gerekmiyormu burda suç bankanın mi oluyor geçen forumda bir arkadaş mesaj gelmezse cekilen ücretlerde bankanın iade yaptığını yazmıştı.

    garajdakiwoswos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında izinsiz değil o izinli ama fakında olmadan alıyor sizden izni. Ancak aradığınız zaman anında iade ediyorlar. Benim de arkadaşımın da başına geldi bu. Hemen iade aldık paramızı.
    Pazartesi yi bekliyecegim ozaman

    Pixma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain ayarlarından otomatik yenilemeyi kapatmazsanız çeker hocam. Godaddy 3D Secure olmadan ücreti alabiliyor. Tavsiyem müşteri hizmetlerini arayın hafta içi mesai saatlerinde ve durumunuzu anlatıp domainin iptalini ve ücret iadesini isteyin. Seneler önce kendim bu şekilde iade almıştım.

    Hocam öyle olabilir ama bir ödeme mesaj gelmesi gerekmiyormu burda suç bankanın mi oluyor geçen forumda bir arkadaş mesaj gelmezse cekilen ücretlerde bankanın iade yaptığını yazmıştı. mesaj gelmezse 3d olmuyormuş galiba.

    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    izinsiz falan degil. bir domaini kaydettiginizde otomatik yenilemeler acik olarak kaydedilir. otomatik yenilemeleri kapatmazsaniz suresi doldugunda otomatik olarak para ceker ve yeniler. sistem son derece dogru cunku domainler buyuk oranda bir senelik alinmaz. ve yenilemeyi. unuttugunuz icin domaininiz dusebilir. hangisi daha buyuk risktir, 94 lira kaybetmek mi yoksa harike giden websitenizin domaininin dusmesi mi? o yuzden otomatik yenilemeler acik sekilde domain kaydedilir. ve yenilenmesini istemiyorsaniz kapatirsiniz ve para cekilmez.
    Hocam öyle olabilir ama bir ödeme mesaj gelmesi gerekmiyormu burda suç bankanın mi oluyor geçen forumda bir arkadaş mesaj gelmezse cekilen ücretlerde bankanın iade yaptığını yazmıştı.

    bluecity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En güzeli godaddy den domain alırken sanal kredi kullanmak.
    Aynen hocam en iyisi



    tolgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İade ettikleri söyleniyor ama diğer konu otomatik yenileme kendiliğinden açılabiliyor. Önce hata bendedir dedim ama sırf bu olayı takip ettim ve kapalı oto yenileme kendi kendine açıldı..
    Otomatik açık geliyorsa suç bende diyicem ama ödeme de mesaj gelmedi mesaj gelmesi gerekir r banka tarafından benden haberaiz ödeme izni veriyor

    Meraboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    520 lira host yenileme ücreti almışlardı geçtiğimiz ay benden. Aradım ve iade ettiler.
    Godaddy den mi hocam

    tatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    godaddyden domain alırken otomatik yenilemesi açık oluyor. kartınız zaten ekli olarak kalıyor. Süresi gelince de otomatik olarak çekiyor. Herşey yasal prosedüre uygun yani. Otomatik yenilemeyi kapatırsanız ve kart bilgilerinizi sistemden silerseniz sorun kalmaz.
    O konuda tamamım ama hicam bankadan kısa mesaj gelmesi gerekmiyormu geçen forumda bur arkadaş böyle bir şey olursa bankanın parayı iade ettigi gibi bir şey yazmıştı.

    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzinsiz değildir o. Domaini alirken next next deyip geçtiğiniz şeyleri okusanız, otomatik yenilemeyi kapatsaniz başınız agrimaz.
    Hocam gerçekten hepsini okudum kac kez de domain aldım 10 taneden bir firma alırken böyle bir şey soruyordur. Hatirlamiyorum godaddynin boyle birseyi alırken sorduğunu.

    FurkanHatay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizin konuyu görünce benim aklıma dank etti. Babam için domain almıştım. Firma için. Neyse pek ilgelenilmedi bir baktım godaddy de 5 ay önceden yapılmış yenileme. 77 tl çekmiş. Ben unutmuştum babam da pek bakmaz dekontlarına. 5 ay önceki çekimi şimdi öğreniyorum.
    Sizde pazartesi arayın hocam ozaman ben şimdi aradimda açık değil telefonları
  • 20-04-2019, 20:25:03
    #16
    hakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam böyle şeylerin bildirilmesi gerekir bence.



    Ariyacam ama iş günleri dışında telefonları açık değil.



    Hocam öyle olabilir ama bir ödeme mesaj gelmesi gerekmiyormu burda suç bankanın mi oluyor geçen forumda bir arkadaş mesaj gelmezse cekilen ücretlerde bankanın iade yaptığını yazmıştı.



    Pazartesi yi bekliyecegim ozaman




    Hocam öyle olabilir ama bir ödeme mesaj gelmesi gerekmiyormu burda suç bankanın mi oluyor geçen forumda bir arkadaş mesaj gelmezse cekilen ücretlerde bankanın iade yaptığını yazmıştı. mesaj gelmezse 3d olmuyormuş galiba.



    Hocam öyle olabilir ama bir ödeme mesaj gelmesi gerekmiyormu burda suç bankanın mi oluyor geçen forumda bir arkadaş mesaj gelmezse cekilen ücretlerde bankanın iade yaptığını yazmıştı.



    Aynen hocam en iyisi





    Otomatik açık geliyorsa suç bende diyicem ama ödeme de mesaj gelmedi mesaj gelmesi gerekir r banka tarafından benden haberaiz ödeme izni veriyor



    Godaddy den mi hocam



    O konuda tamamım ama hicam bankadan kısa mesaj gelmesi gerekmiyormu geçen forumda bur arkadaş böyle bir şey olursa bankanın parayı iade ettigi gibi bir şey yazmıştı.



    Hocam gerçekten hepsini okudum kac kez de domain aldım 10 taneden bir firma alırken böyle bir şey soruyordur. Hatirlamiyorum godaddynin boyle birseyi alırken sorduğunu.



    Sizde pazartesi arayın hocam ozaman ben şimdi aradimda açık değil telefonları
    Aynen godaddy'den
  • 20-04-2019, 20:37:36
    #17
    Hocam godaddy surekli mail atar. 100 un uzerinde domainim var. durmadan su domainler kisa sure sonra yenilenecek diye mail gelir. domain yenilendiginde para cekildiginde ya da cekilemediginde de mail gelir. sen muhtemelen takip etmemissin. domaini kendi haline birakirsan bu yenilenecegi anlamina gelir. yenilemesini kaldirdigim domainlerim duser. sistemde bir hata yok. sen sisteme tam hakim degilmissib bu sekilde ogrenmis oldun. suresi gecmediyse iade iste. iade yaparlar.
  • 20-04-2019, 20:52:45
    #18
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam godaddy surekli mail atar. 100 un uzerinde domainim var. durmadan su domainler kisa sure sonra yenilenecek diye mail gelir. domain yenilendiginde para cekildiginde ya da cekilemediginde de mail gelir. sen muhtemelen takip etmemissin. domaini kendi haline birakirsan bu yenilenecegi anlamina gelir. yenilemesini kaldirdigim domainlerim duser. sistemde bir hata yok. sen sisteme tam hakim degilmissib bu sekilde ogrenmis oldun. suresi gecmediyse iade iste. iade yaparlar.
    Hocam godaddy tamam ama bankadan hiç bir mesaj gelmedi internet alışverişi için onay mesajı gelmesi gerek gelmedi ama. 2 gün önce çekilmiş para pazartesi günü iade isteyecem bakalım nolucak