Arkadaşlar merhaba 3 senedir elimden geldiğince marketlerde satılan kolilerden alarak durumunu bildiğim ihtiyaç sahiplerine veriyorum. Geçtiğimiz senelerde bir kaç arkadaş r10 dan da yardımcı olmuştu. Tek başıma hepsine yetişemiyorum yardımcı olmak isteyen olursa isterlerse vereceğim adreslere gönderim yapabilirler ya da bana gönderim yapabilirler ben ulaştırabilirim ihtiyaç sahiplerine. 60-70 liralık paketlerden alıyorum ben
Şuan için 8 adet kendim ayarladım, yaklaşık 20-21 ihtiyaç sahibi var.
Bu tarz konu açmak yasaksa yetkililer silebilirler. Yardım etmek isteyenler özelden ulaşabilirler.
2019 Ramazan Ayı Erzak bağışı hakkında
5
●205
- 14-04-2019, 21:37:16Sanırım böyle bir şey istemek için kaymakamlıktan izin dilekçesi almalısınız.
Ayrıca bulunduÄŸunuz bölgenin belediyesine giderek yardımda bulunabilirsiniz, onlar ulaÅŸtırıyor ihtiyaç sahiplerine. - 14-04-2019, 21:39:01Ben aracı ile deÄŸilde direk kendim ulaÅŸtırıyorum ihtiyaç sahiplerine, diÄŸer türlü belli baÅŸlı kuruluÅŸlar hariç inanmıyorum 😊icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2019, 21:39:59Herkes kendi mahallesindekilere yardimda yaparsa daha iyi olur bence hocam.
Birde 100tl den asagi koli yapmamak lazim ki ise yarasin - 14-04-2019, 21:40:48Biz geçen ramazanda okulumuz eşliğinde belediye yardımı ile götürmüştük. Belediye özel araç temin etmişti ve ihtiyaç sahiplerinin güncel adreslerini vermişti.semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2019, 21:42:26Gücüm dediğim miktardakilere yetiyor hocam, ne kadar çok aileye ulaşırsak o kadar iyi, tabi ki kendi mahallesinde var ise onlara da destek olunabilir. Ben hali hazırda var olan aileler biliyorum elimden geldiğince onlara destek olmaya çalışıyorum her sene. Teşekkür ederim yorumunuz içinbilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle