• 14-04-2019, 21:34:15
    #1
    Platin üye
    Arkadaşlar merhaba 3 senedir elimden geldiğince marketlerde satılan kolilerden alarak durumunu bildiğim ihtiyaç sahiplerine veriyorum. Geçtiğimiz senelerde bir kaç arkadaş r10 dan da yardımcı olmuştu. Tek başıma hepsine yetişemiyorum yardımcı olmak isteyen olursa isterlerse vereceğim adreslere gönderim yapabilirler ya da bana gönderim yapabilirler ben ulaştırabilirim ihtiyaç sahiplerine. 60-70 liralık paketlerden alıyorum ben

    Şuan için 8 adet kendim ayarladım, yaklaşık 20-21 ihtiyaç sahibi var.

    Bu tarz konu açmak yasaksa yetkililer silebilirler. Yardım etmek isteyenler özelden ulaşabilirler.
  • 14-04-2019, 21:37:16
    #2
    Sanırım böyle bir şey istemek için kaymakamlıktan izin dilekçesi almalısınız.
    Ayrıca bulunduğunuz bölgenin belediyesine giderek yardımda bulunabilirsiniz, onlar ulaştırıyor ihtiyaç sahiplerine.
  • 14-04-2019, 21:39:01
    #3
    Platin üye
    icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım böyle bir şey istemek için kaymakamlıktan izin dilekçesi almalısınız.
    Ayrıca bulunduğunuz bölgenin belediyesine giderek yardımda bulunabilirsiniz, onlar ulaştırıyor ihtiyaç sahiplerine.
    Ben aracı ile deÄŸilde direk kendim ulaÅŸtırıyorum ihtiyaç sahiplerine, diÄŸer türlü belli baÅŸlı kuruluÅŸlar hariç inanmıyorum 😊
  • 14-04-2019, 21:39:59
    #4
    Herkes kendi mahallesindekilere yardimda yaparsa daha iyi olur bence hocam.
    Birde 100tl den asagi koli yapmamak lazim ki ise yarasin
  • 14-04-2019, 21:40:48
    #5
    semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben aracı ile deÄŸilde direk kendim ulaÅŸtırıyorum ihtiyaç sahiplerine, diÄŸer türlü belli baÅŸlı kuruluÅŸlar hariç inanmıyorum 😊
    Biz geçen ramazanda okulumuz eşliğinde belediye yardımı ile götürmüştük. Belediye özel araç temin etmişti ve ihtiyaç sahiplerinin güncel adreslerini vermişti.
  • 14-04-2019, 21:42:26
    #6
    Platin üye
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes kendi mahallesindekilere yardimda yaparsa daha iyi olur bence hocam.
    Birde 100tl den asagi koli yapmamak lazim ki ise yarasin
    Gücüm dediğim miktardakilere yetiyor hocam, ne kadar çok aileye ulaşırsak o kadar iyi, tabi ki kendi mahallesinde var ise onlara da destek olunabilir. Ben hali hazırda var olan aileler biliyorum elimden geldiğince onlara destek olmaya çalışıyorum her sene. Teşekkür ederim yorumunuz için