Arkadaşlar merhaba 3 senedir elimden geldiğince marketlerde satılan kolilerden alarak durumunu bildiğim ihtiyaç sahiplerine veriyorum. Geçtiğimiz senelerde bir kaç arkadaş r10 dan da yardımcı olmuştu. Tek başıma hepsine yetişemiyorum yardımcı olmak isteyen olursa isterlerse vereceğim adreslere gönderim yapabilirler ya da bana gönderim yapabilirler ben ulaştırabilirim ihtiyaç sahiplerine. 60-70 liralık paketlerden alıyorum ben
Şuan için 8 adet kendim ayarladım, yaklaşık 20-21 ihtiyaç sahibi var.
Bu tarz konu açmak yasaksa yetkililer silebilirler. Yardım etmek isteyenler özelden ulaşabilirler.