Herkes kendi mahallesindekilere yardimda yaparsa daha iyi olur bence hocam.
Birde 100tl den asagi koli yapmamak lazim ki ise yarasin
Gücüm dediğim miktardakilere yetiyor hocam, ne kadar çok aileye ulaşırsak o kadar iyi, tabi ki kendi mahallesinde var ise onlara da destek olunabilir. Ben hali hazırda var olan aileler biliyorum elimden geldiğince onlara destek olmaya çalışıyorum her sene. Teşekkür ederim yorumunuz için