• 17-03-2019, 21:21:00
    #19
    sanal ortamdasın herzaman güzel ve olumlu olacak diye bişeyyok, herşeyin altında bişey varmış gibi dikkatli ve bilincli işlem yapmak zorundasın hatta zorundayız diyebilirim, sanal ortamda %100 hiç bişey güvenli değildir.
  • 17-03-2019, 21:23:58
    #20
    igtr.net
    klasweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanal ortamdasın herzaman güzel ve olumlu olacak diye bişeyyok, herşeyin altında bişey varmış gibi dikkatli ve bilincli işlem yapmak zorundasın hatta zorundayız diyebilirim, sanal ortamda %100 hiç bişey güvenli değildir.
    olur hocam ben biraz yeni sayılırım sanala son 2 yıldır bulaştım 😊 tam her şeyi öğrenmek zaman alıyor
  • 17-03-2019, 21:29:45
    #21
    GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen diyorum ki keşke off topic kategorisi olmasa.
    girmezsen olmaz
  • 17-03-2019, 21:31:11
    #22
    igtr.net
    Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    girmezsen olmaz
    hak veriyom 😊
  • 17-03-2019, 21:34:24
    #23
    Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    girmezsen olmaz
    Giren yok zaten istatislikte ister istemez gözüküyor.
  • 17-03-2019, 21:36:26
    #24
    GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Giren yok zaten istatislikte ister istemez gözüküyor.
    istatistikte dicektiniz galiba. default tema ile bunu çözebilirsiniz. kendinize dert etmeyin. hayirli forumlar.
  • 17-03-2019, 21:41:11
    #25
    Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istatistikte dicektiniz galiba. default tema ile bunu çözebilirsiniz. kendinize dert etmeyin. hayirli forumlar.
    Boş yapmaya gerek yok. İsteyen istediği temayı kullanır. Ben sürekli boş konu açılmaması tarafındayım. Çözüm için kendisini engelledim ama yine postları gözüküyor.
  • 17-03-2019, 21:42:53
    #26
    igtr.net
    GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş yapmaya gerek yok. İsteyen istediği temayı kullanır. Ben sürekli boş konu açılmaması tarafındayım. Çözüm için kendisini engelledim ama yine postları gözüküyor.
    beni mi engelledin 😊 vala kaan hocam bilirsin dana değer veririm 😊 ama hayırlısı
  • 17-03-2019, 21:43:08
    #27
    GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş yapmaya gerek yok. İsteyen istediği temayı kullanır. Ben sürekli boş konu açılmaması tarafındayım. Çözüm için kendisini engelledim ama yine postları gözüküyor.
    bos yapan sensin ben değilim insanlarin hevesini kirmadan önce işine bak bence. senden ibaret değil paşam forum.